THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥ Jiwaku ♥

Shaye ShaYunk Kat aWak keTaT SaMpAi BilEr2

Tuesday, May 10, 2011

♥ MuHamMad HaFeez Bin ShAriFul AzMaN ♥


29 . 3 2011 aku mengenalinye..Die seorang Adam yang tersangat la baik yang aku penah jumpe. Umurnye 20. Die seorang yang tabah, kuat semangat, tak mudah putus asa, tegas dan bertangungjawab. Semase ketiadaan bapanye. Die adalah ayah dan die adalah abang kepade adik2 nye. Sebab itulah aku kate die seorang yang tabah. Aku kawan dengan die x lama.sekejap je. Sebab die telah memilih ku sebagai teman hidup nye. Walaupun aku x pasti itu hanya sementare ataupun wat selama-lamenye.

Aku sering berdoa kepade allah semoge allah berikan kepadanye ketabahan dan semangat untuk die harungi tangungjawab sebagai seorang abang kepada adik2nye.  Pada 5.4.2011 die menerima aku seadanya. Jika di takdirkan aku dari tulang rusuk belakang kirinye. Aku terime dan ku amat bersyukur sebab aku dapat milikinye.
Die selalu menasihati aku agar aku berubah. Terima kasih tersangat2.. Kini aku sudah pandai berdikari. Namun die tetap risau dengan aku. Walaupun kami jauh. Aku di Kuala Lumpur malah die di Kedah. Tapi aku dapat rasekan die sentiase di sisi ku.
Tapi semalam aku sudah melukakan hatinya dengan 1 cerite akibat sifat ku. Die menangis, Berdose nye aku sudah melukakan hati die. Jahat nye aku Ya Allah. Aku sudah memutuskan harapan nya. Aku telah meleraikan air matenya. Sayangnye sepatut nye x layak untuk die nak tangis kan atas angkara aku. Ramai lagi yang lagi baik di luar sane. Tapi aku x nak melukakan hati nya lagi. Lalu aku terime keputusan nye. Die telah membuat keputusan untuk menjage aku. Aku bersyukur sangat akhir nye perbohongan aku ini sudah pun berakhir. Aku x pandai nak menipu orang yang aku sayang
Aku harap hatiku ini akan sentiase menemani hatinye. Muhammad Hafeez Bin Shariful Azman. Terima kasih atas segala-galanye. Seandainya kau telah menjumpai seorang Hawa yang lebih baik berbanding ku. Bukalah hatimu untuk nye. Sebab aku masih x layak untuk laki sebaik dirimu….
Love u….dear..


SEANDAINYA ITU SEMUA BERLAKU..IZINKAN AKU MERINDUIMU DARI JAUH...DAN BERKONGSI KEBAHAGIAN MU.


Muhammad Hafeez Bin Shariful Azman.
Love u….dear..
                                    

0 comments:

My DreAm

My DreAm
Dont let me go...

♥ MuHammAd HafeeZ ♥

♥  MuHammAd HafeeZ ♥
Suke kat die

♥ Nuur Ieyna ♥

♥ Nuur Ieyna ♥
^_^

♥ Kiter Sentiase Ade Kat Die ♥

Sahabat sejati...

Andai apa yang aku miliki ini adalah sahabat yang sejati

Maka aku amat...teramat berbangga

Kerana mamiliki seorng sahabat

Yang setelah mengenalinya...

Dia buat aku lebih mengenali TUHANku sendiri...


Sahabat...

Telah bermacam ragam dan rupa yang aku temui...

Sehingga satu ketika aku terasa teramat lelah untuk persahabatan...

Namun,mana mungkin untuk kita hidup sendiri di bumi ALLAh ini kan?!...

Moga ku sentiasa punya alasan untuk terus tersenyum...


♥ Abg Kiter ♥

♥ Abg Kiter ♥
Jauh Di Mate

sisiku

sisiku
love my self